Monday, October 12, 2009

Kali pertamanya..

Hari ni dlm sejarah..finally aku berjaya memblogkan diri..wuwuwu.apparently, my writing skill has gone downhill since i left school..ya la..masok uni mana ada kena tuleh esei panjang berjela lg kan..kena bwt akaun yg susah nk mampos ada la..wuwuwu


Well,i'm fasting today..and i'm really not in the mood working tho' i have several things to be done..i'm now statue-ing in front of my pc in my 4 walls room..sighh..

When talking bout this room..it really tickles me esp when i mms to Farah the image of it..hehe.apa yg best pasai bilik ku ini..(prasan bilik aku plak)


See my purple botoi ayaq in it? Yeap..apparently it's my place..Now see something more melampau..


hehehehe...sekian ;)

2 comments:

kucinbelemoih said...

kat cdm xdak peti aish. nak peti aish gak. sob!

didirinie said...

mintak la kt adib ;)

 
template by suckmylolly.com